Módszertan, tervezés, technológia, tapasztalat

A felhasználói elvárások és a folyamatos technológiai fejlődés az informatikai megoldás szállítókat folyamatosan új kihívások elé állítják. Kulcskérdéssé vált a biztonság, a teljesítmény és a rugalmasság. A megfelelés egyrészt módszertani, másrészt technológiai kérdés. Az ergonómia központú gondolkodás nem célja, hanem eszköze a hatékonyság, az eredményesség és az elégedettség eléréséhez.

Tapasztalat

Húsz éves tapasztalattal rendelkezünk nagy felhasználószámú, nagy konkurens felhasználókat kiszolgáló rendszerek fejlesztésében. Mindezt oly módon, hogy

  • integrációt valósítunk meg a már meglévő és jól működő rendszerekkel, ezzel biztosítva a meglévő IT beruházások értékállóságát. 
  • rendszereinket rugalmasan, széles körben paraméterezhetően fejlesztjük. Ennek eredményeként biztosított a fenntarthatóság, és a hatékonyság.

Módszertan
A rugalmasság a fejlesztésben is alapkövetelmény. Ügyfeleink igénye nagyon gyorsan változhat, mert az üzleti környezet hetek alatt is vehet olyan fordulatot, amelyre mindenképpen reagálni kell a projektben.

Az adaptív módszertannal arra fókuszálunk, hogy a változó követelményekhez tudjunk alkalmazkodni. Mára az agilis tekinthető a legelterjedtebb fejlesztési módszertannak, a versenyszférában szinte egyeduralkodó.

Ergonómia: használhatóság-tanulhatóság-hatékonyság
Az ergonómia számunkra folytonos kihívást jelent. Célunk, hogy  megteremtsük az ember és az általunk fejlesztett rendszer harmóniáját. Ennek haszna: egy feladat elvégzésének ideje, a hibák száma és javításának ideje csökken, hatékony tanulhatóság és a tanult ismeretek megtartása, a használók szubjektív elégedettsége, az emberi képességek sokoldalú használata.

Fejlesztés.png

Széles fejlesztési kompetencia

  • nagy rendelkezésre állású rendszerek fejlesztése,
  • nagy konkurens felhasználószámú rendszerek fejlesztése,
  • elektronikus fizetési rendszerek,
  • elektronikus számla,
  • mobil fejlesztések (Android, Ios, Windows mobile),
  • work-flow alapú megoldások,
  • közösségi kooperációs rendszerek,
  • tartalomkezelő rendszerek (CMS),
  • e-learning rendszerek,
  • video- streaming és konferencia megoldások

A siker kulcsa az elégedettség. Az elégedettség kulcsa az együttműködés.

Az elégedettség és a siker kulcsa az általunk nyújtott megoldásokba történő beruházás és tudás folyamatos karbantartása, fejlesztése, ezért ügyfeleink részére igényeiknek leginkább megfelelő, rugalmas és folyamatosan elérhető terméktámogatási szolgáltatást biztosítunk. 
A támogatási tevékenység során különösen nagy hangsúlyt helyezünk a személyes kapcsolattartásra. Rendszereink  támogatását 10 fő tapasztalt, a rendszereket és az adott szervezetet jól ismerő kapcsolattartó végzi, munkájukat további 3 fő segíti.  A rendszereink és kapcsolódó szolgáltatásaink megfelelőségével, azok megítélésével kapcsolatban évről évre felmérés készül, amely alapján elmondható, hogy az alkalmazások teljesítik a velük szemben támasztott funkcionális és kényelmi elvárásokat.

 szolgáltatások

  • segítség a probléma diagnosztizálásában
  • hozzáférés a termékfrissítésekhez, hogy mindig a legfrissebb fejlesztési eredmények hasznosuljanak
  • bejelentések követése
  • proaktív támogatási szolgáltatás keretében az alkalmazott IT környezetben minél megbízhatóbb, stabilabb szolgáltatási szintet érjenek el
  • reaktív támogatás, hogy partnereink a kritikus problémákra megfelelő választ kapjanak.
  • helyszíni konzultáció

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy belső folyamataink hatékonyságát emeljük, ezen keresztül is biztosítva ügyfeleink és partnereink minél hatékonyabb rendszerhasználatát. Célunk, hogy mindenki számára a megfelelő és a legjobb minőségű szolgáltatásokat nyújtsuk.

Tamogatás.png

A technológia eszköz, a cél megrendelőink elégedettsége

Megrendelőink elvárásai alapján tevékenységünk fókuszában a biztonság, a rendelkezésre állás, a teljesítmény, és a rugalmasság áll. Ezért választottunk olyan technológiai környezetet, mely kielégíti megrendelőink igényét, és ezért képezzük munkatársainkat folyamatosan ennek megismerésére, alkalmazására. A technológia számunkra nem lehetőség, hanem eszköz, hogy megrendelőink igényeit kielégítsük.

A technológia kiválasztásánál az alacsonyabb teljes birtoklás költsége (TCO), és gyorsabb befektetési megtérülések (ROI) fontos üzleti szempont. Abban segítjük megrendelőinket, hogy megoldásaink  minél nagyobb hozzáadott értéket realizáljanak üzleti folyamataikban. 

A Microsoft .NET keretrendszer (.NET Framework) gyors alkalmazásfejlesztést (RAD), platformfüggetlenséget és hálózati átlátszóságot támogató szoftverfejlesztői platform. A .NET Framework által nyújtott eszköztár a szoftverfejlesztés szinte minden aspektusát (kliens- illetve szerveroldali megoldások, adatbázisok kezelése, mobil fejlesztés,  játékfejlesztés stb.) lefedi.
A Microsft SQL szerver megfelel a teljesítmény és rendelkezésre állás követelményeinek kis- és nagyvállalatok  számára egyaránt.

  • Tartalmazza azokat a lehetőségeket, melyek képessé teszik rendszereinket az üzleti intelligencia, monitoring funkciók megvalósítására. Segítségével a szervezet minden felhasználója a neki szükséges információkat kaphatja meg a neki szükséges időben és formában.
  • A biztonsági funkciók hatékony konfigurációja, a biztonságos azonosítás és hozzáférés kezelés, a titkosítás és a kulcskezelés, valamint a továbbfejlesztett audit lehetőségek segítenek az adatbázis rendszergazdáknak biztonságban tartani az adatokat.
  • Lehetőségek egész skáláját nyújtják, hogy alkalmazásai állásidejét minimálisra csökkentse, és a megfelelő rendelkezésre állást biztosítsa.

Mobil fejlesztés
Az okostelefon és pad eszközök ma már nem játékszerek vagy böngésző eszközök, hanem hasznos kiegészítői a mindennapi munkának és egyre nélkülözhetetlenebb elemei a minőségi szolgáltatásoknak, ezért fontos, hogy megoldásainkat kiterjesszük a legnépszerűbb mobil platformokra.
Fejlesztői teamünk jelentős tapasztalattal rendelkezik Android, iOS (iPhone) és Windows Phone platformokon történő alkalmazásfejlesztéssel.

Cloud
Az IT-stratégiák és befektetések tervezésénél a hagyományos infrastruktúrákat olyan privát cloud-adatközpontokká kell átalakítaniuk, amely szolgáltatásként kínálja az informatikát a belső és a külső ügyfeleknek.

Az általunk tervezett és megvalósított rendszerek alkalmasak arra, hogy

  • virtualizált infrastruktúrán működjenek, vállalaton belül felelős IT szakemberek üzemeltessék
  • az alkalmazások vállalaton kívüli felhőszolgáltatása üzemeltesse
  • az alkalmazások mint szolgáltatás elérhetőek felhőszolgáltatásként
Technologia_v2.png